Ilmainen toimitus yli 60€ tilauksiin. 1vrk toimitusaika.
Kotimainen verkkokauppa
Yli 2000€ verkkokauppatilaukset rahtivapaasti
Nopea toimitus
Koti
Asiakastili

Palautusoikeus


Mitä ovat palautusehtonne?

Penimaster-tuotteet ovat hygieniatuotteita, joten palautusoikeus koskee vain avaamattomia ja käyttämättömiä tuotteita alkuperäispakkauksessaan. Mikäli muutat mielesi, voit perua ostoksen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, mikäli tuote on avaamaton ja käyttämätön. Palauttaminen on helppoa.


Palautuskulut:

Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 4,90 €, ellei palautus johdu valmistusvirheestä tai toimitusvirheestä, jolloin palautus on maksuton.

Vaihto:

Tuotteen vaihtaminen on maksutonta, mikäli tuote on avaamaton ja käyttämätön. Vaihdossa voi valita toisen tuotteen tai saman tuotteen eri version. Laita sähköpostia asiakaspalveluumme info@venytin.fi, niin varaamme haluamasi vaihtotuotteen sinulle.

Palautusaika:

Palautusaikaa on 14 päivää siitä, kun tuote on vastaanotettu.

Palautettavien tuotteiden kunto:

Hygieniatuotteiden palautusoikeus koskee vain avaamattomia ja täysin käyttämättömiä tuotteita alkuperäispakkauksessaan ja sinetöityinä.

Huomioithan, että avatut tai käytetyt tuotteet eivät ole palautuskelpoisia kuluttajansuojalain mukaisesti.

Rahojen palautus:

Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan 7 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksen. Palautuskuluja ei hyvitetä, ellei kyseessä ole virheellinen tuote tai toimitus. Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Venyti.fi reagoi palautuksiin heti ne saatuaan.

Virheelliset tuotteet:

Jos saamasi tuote on viallinen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Vaihdamme tuotteen uuteen tai hyvitämme sen hinnan tilanteen mukaan.


Toimintaohje

1. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa.

2. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut laskulla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Voit joko palauttaa paketin Matkahuollon tai Postin kautta, valitse seuraavista:

Vie paketti Postiin ja kerro sen olevan asiakaspalautus Jerone Group Oy:lle. Asiakaspalautuksen sopimustunnus on 629649

Jos käytät Postin pakettiautomaattia palauttamiseen, noudata näytössä olevia palautusohjeita.

Vie paketti Matkahuollolle ja kerro sen olevan asiakaspalautus Jerone Group Oy:lle. Asiakaspalautuksen sopimustunnus on 9552867

Jos käytät postin Matkahuollon pakettiautomaattia palauttamiseen, voit hakea palautustunnuksella aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.



Posti / Matkahuolto ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Jerone Group Oy:ta, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja jättäessäsi palautusta.
HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, avattu) ei Venytin.fi ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.